Alla inlägg den 8 mars 2010

Av newmama - 8 mars 2010 12:39

Ok.

Rolig men lite jobbig.

JAg var hos barnmorskan..zzzzzzzzzzzzzzzz.....sen på eftermidaggen var jag på föräldrarmöte men har ni nånsin känt som om ni har precis satt er för att delta i nåt som intresserar er bara för att kännas som  om ni reser er upp 5 min senare för att dra vidare...nåja vidare till ultraljudet. Se till att babyn växer som den ska.

Vi kom i tid men det värsta var att vi väntade 45 min sen skyndade barnmorkan genom ultraljudsundersökningen.Jag skulle inte ha haft nåt emot det men min man såg ultraljudet för första gången och det skulle ha varit roligt om han hade fått se en bra bild på bebisen.Istället var det bara skuggor. Men det roliga är att han har äntligen fått veta könet på barnet.

Me i dont care men det är en pojke och han är otroligt glad. För att inte säga något om  morsan som har packat ner 50 kilo att tas med sig från London.Alla är nog glada för på min sida av familjen har vi få pojkar.känns bra att kunna bidra.


Min kompis har varit här över helgen och hälsat på med hennes sötungar. Pojken är en vilde men söt som bara den. Och vilka blickar han ger när han inte får som han vill.Tjejen är fem år och prata tyst men är världens sötaste.Hon bestämde att hon ville köpa nåt till bebisen och köpte boken "mitt första år" till bebisen.

Det var bland det sista jag skulle köpa till barnet och det var väldigt gulligt. Hursomhelst så var det roligt.Igår var vi hos några vänner som hade precis fått en väldigt söt dotter.


Väldigt roligt.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards